آموزش زبان انگلیسی سریع

/ / آموزش زبان انگلیسی
یادگیری سریع زبان انگلیسی

همواره افراد به دنبال آموزش زبان انگلیسی سریع می باشند تا بتوانند یا بهترین کیفیت زبان انگلیسی را یاد بگیرند و یا سطح زبان خود را ارتقا دهند، اما سوال پیش می آید که چرا زبان  انگلیسی؟

زبان انگلیسی بعنوان دومین زبان زنده ی دنیا با جامعه آماری حدود 360 میلیون نفر نیتیو و 603 میلیون نفر این زبان را بعنوان زبان دوم خود می دانند، همینطور زبان واحد اکثر کشورها در دنیا نیز انگلیسی می باشد، بنابراین طبیعی است که این حجم از افراد به دنبال یادگیری این زبان باشند.

8 مرحله آموزش زبان انگلیسی سریع و اصولی

با توجه به اینکه آموزش زبان انگلیسی سریع  نسبت به دیگر زبان های زنده ی دنیا آسان تر، شیرین تر و یادگیری آن نیز راحت تر می باشد. با این وجود حتی آموزش زبان انگلیسی سریع نیز اصول و مراحل خاص خود را دارد که باید به ترتیب طی شود.

1-هدف گذاری کنید

اگر ندانید برای چه هدفی و با چه انگیزه ای به آموزش زبان انگلیسی سریع نیاز دارید ! چگونه می توانید خود را مجاب کنید تا ساعت های زیادی را در روز را به مطالعه و تمرین زبان انگلیسی بگذرانید؟

شما برای انجام هر کاری نیاز به هدف گذاری دارید چه بسا کارهایی مانند آموزش زبان انگلیسی  که باید با سرعت انجام شوند.

2-درک درست داشتن از آینده

شما بعنوان زبان آموزی که روش آموزش زبان انگلیسی سریع را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کرده اید ابتدا باید بدانید هدف شما نیاز به تلاش های مستمر و برنامه منظم روزانه دارد.

همچنین دانستن این نکته که در مسیر آموزش زبان انگلیسی تمرکز داشتن مسئله بسیار مهم و حیاتی برای رسیدن به اهدافتان می باشد، در ادامه مسیر می تواند به شما کمک کند.

 

 

تمرین زبان انگلیسی در منزل

3-منبع یادگیری با درجه سختی متوسط بیابید

برای شما که به دنبال آموزش زبان انگلیسی سریع هستید پیدا کردن منبع یادگیری مهمترین مرحله است. زیرا اگر منبعی پیدا کنید که دارای لغات بسیار ساده باشد ممکن است اعتماد به نفس کاذبی به شما بدهد. و برعکس، پس در انتخاب منبع بسیار دقت کنید.

4-منبع یادگیری مرتبط با هدف

این نکته را همواره در مورد آموزش زبان انگلیسی  به یاد داشته باشید که تمام کارهایی که شما انجام می دهید تا سریع تر زبان انگلیسی را آموزش ببینید باید شما را به هدفی که برای یادگیری زبان انتخاب کرده اید نزدیک تر کند.

“در این مواقع اهمیت، داشتن هدف درست و واضح را بهتر متوجه می شویم ”

5-لغات و واژگان جدید

برای آموزش زبان انگلیسی سریع یکی از مراحل آن بیشتر کردن دایره لغات زبان آموز است . که فرد با تمرین کردن تعداد لغت های بیشتری سعی بر بخاطر سپردن آن ها دارد.

همانطور که گفته شد تلاش کنید تا تمام کارهایی که برای آموزش زبان انگلیسی  انجام می دهید در جهت اهداف شما برای یادگیری زبان باشد. از این رو یادگیری لغات جدید نیز بهتر است مرتبط با اهدافتان باشد.

6-زمان مطالعه روزانه

اگر به دنبال آموزش زبان انگلیسی سریع هستید، پس شما باید در طول شبانه روز زمان زیادی را برای مطالعه و یادگیری زبان انگیسی بگذارید.

اگر روزی میانگین 3 تا 4 ساعت را به مطالعه بگذرانید نمی توانید انتظار داشته باشید که به این روش آموزش زبان انگلیسی   بتوانید زبان را کامل و با سرعت یاد بگیرید.

برای این روش حداقل روزانه بین 5 تا 8 ساعت زمان برای مطالعه و یادگیری زمان نیاز است. که این مقدار متناسب با هر فردی بیشتر و کمتر می شود.

7-انگلیسی صحبت کنید Speaking

زبان آموز هرچقدر که طی آموزش زبان انگلیسی سریع سه مهارت دیگر خواندنی، نوشتاری، شنیداری را تقویت کند. اما مهارت گفتاری او ضعیف باشد راهی از پیش نمی برد.

همانطور که پیش تر نیز در مقاله آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد در وبسایت ماهان اینگلیش اشاره کردیم که بین 4 مهارت اصلی لازم است تعادل ایجاد کنیم.

پس زبان آموز برای تقویت Speaking باید با مربی و یا پارتنر درسی بیشتر صحبت کند. تا این مهارت را تقویت کند و موفق شود .

8-بالا بردن اعتماد به نفس در طی یادگیری

داشتن اعتماد به نفس منطقی در هر کاری می تواند شما را به سمت موفقیت سوق دهد. سعی کنید مسائلی که موجب کاهش اعتماد به نفس شما در طی مراحل آموزش زبان انگلیسی سریع می شود را ریشه یابی کنید . برای رفع آنها تلاش کنید.

“زیرا کاهش اعتماد به نفس می تواند موجب کاهش توانایی و قدرت شما در یادگیری شود.”

مزیت یادگیری زبان انگلیسی

3 مزیت آموزش زبان انگلیسی سریع

  1. بالا بردن انگیزه در فرد
  2. بالا بردن سرعت یادگیری
  3. بالا بردن ماندگاری آموزش ها

کلام آخر

آموزش زبان انگلیسی سریع روشی بسیار پرطرفدار است. و قابل ارائه به تمامی افراد و همین لحظه می توانید از ماهان اینگلیش مشاوره بگیرید:

اما برای آموزش زبان انگلیسی سریع اولویت ، برای افرادی پیشنهاد می شود که تصمیم دارند به کشورهایی مهاجرت کنند که زبان آنها انگلیسی است. و این افراد وقت زیادی نیز برای گذراندن کلاس های عادی را ندارند.

امید است تا با نکات گفته شده بتوان سرعت آموزش زبان انگلیسی سریع را در زبان آموزان را افزایش داد .  همچنین چهار مهارت اصلی را تقویت و متعادل کنیم.