بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی | راحت انگلیسی یادبگیر

/ / آموزش زبان انگلیسی
یادگیری زبان انگلیسی با تبلت

بسیاری از افراد کلاس های متفاوت و راه های متفاوتی را برای آموزش زبان انگلیسی امتحان کرده اند، اما امروزه با در دست داشتن گوشی های هوشمند و امکان اتصال راحت به اینترنت بسیاری از افراد به دنبال بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای یادگیری این زبان شیرین هستند.

در سال های گذشته بهانه هایی مانند دسترسی نداشتن به کلاس زبان، نداشتن زمان کافی برای رفت و آمد به کلاس حضوری و یا مقدور نبودن امکان پرداخت هزینه ها و از این قبیل منطقی و گاهی قابل درک بود.

اما در حال حاضر اکثر افراد فارغ از پیر و جوان هر یک به گوشی، تبلت و دیگر ابزارهای هوشمند دسترسی دارند . توسط آن  به دریای بی کرانی از اطلاعات وصل هستیم .

دیگر بهانه های گذشته قابل قبول نیست و تنها با وصل شدن به اینترنت می توان با بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی شروع به یادگیری کرد.

یادگیری با بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

امروزه با زندگی در دنیایی که همواره در حال پیشرفت است یادگیری زبان انگلیسی و همگام شدن با دنیا نیز بسیار مهم است.

از طرفی دیگر همانطور که اشاره شد با دسترسی آسان به ابزارهای یادگیری زبان از جمله وبسایت های آموزشی و یا حتی انتخاب بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی باز هم نیاز است تا شخص زبان آموز برنامه منظم و ساختار یافته ای برای یادگیری زبان انگلیسی داشته باشد تا بتواند نتیجه مطلوبی را دریافت کند.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی مبتدی تا پیشرفته

انتخاب بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی با توجه به نیاز زبان آموزان بسیار مهم است. همچنین ممکن است افراد نتوانند توسط اپلیکیشن زبان انگلیسی را کامل و صددرصد یاد بگیرند . اما قطعا با انتخاب بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی می توانند سطح خود را ارتقا دهند.

در ادامه به معرفی بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی از زوایای مختلف می پردازیم و همچنین برخی از ویژگی های آنها را بررسی می کنیم.

اپلیکیشن رزتا استون Rosetta Stone

نرم افزار آموزش زبان بهترین اپیکیشن Rosetta Stone

دانلود برای آیفون کلیک کنید

دانلود برای اندروید کلیک کنید

پرامتیازترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی در دنیا رزتا استون است. که میلیون ها کاربر در سراسر دنیا در حال استفاده و آموزش دیدن با آن هستند . و بیشتر از 20 سال است که  با داشتن اساتید برتر بعنوان بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی شناخته شده است.

از ویژگی های مثبت این اپلیکیشن که آن را به بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی تبدیل کرده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویرایش شدن بصورت مستمر توسط اساتید برتر جهان
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • پوشش دادن زبان های مختلف دنیا
  • سازگار با اندروید و ios
  • امکان استفاده حتی بصورت آفلاین

 

اپلیکیشن دولینگو Duolingo

نرم افزار آموزش زبان بهترین اپیکیشن Duolingo

دانلود برای آیفون کلیک کنید

دانلود برای اندروید کلیک کنید

این اپلیکیشن نیز با توجه به جامعه آماری بالایی که دارد بسیار مورد توجه زبان آموزان قرار گرفته است . طی آخرین آماری که از اپلیکیشن دولینگو دریافت شده است گویا تعداد کاربران آن چیزی در حدود 300 میلیون می باشد!

سوال اینجاست که چه چیزی باعث جذب این تعداد افراد به دولینگو و تبدیل شدن آن به بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی شده است؟ در ادامه به ویژگی های این اپلیکیشن اشاره می کنیم:

  • رایگان بودن
  • آموزش بیش از 35 زبان
  • تقویت مهارت های گفتاری، شنیداری، نگارش، خواندن و درک مفاهیم

اپلیکیشن  Memrise

 بهترین اپیکیشن Memrise

اپلیکیشن  Memrise کاملا رایگان

اپلیکیشن  Memrise کاملا رایگان و برای هر دو پلتفرم اندروید و ios قابل اجرا می باشد.دو نکته قابل توجه در این اپلیکیشن را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در این اپلیکیشن تدریس توسط اساتیدی انجام می شود که کاملا به زبان مسلط هستند. و زبان مادری آنها انگلیسی می باشد.
  • تدریس بصورت Direct Method می باشد.

این دو نکته از ویژگی های بسیار مهم Memrise است . که توانسته با رویکرد تدریس متفاوتی بین اپلیکیشن های آموزش زبان بعنوان بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی در نحوه و ساختار تدریس شناخته شود.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سال 2022

اپلیکیشن DROPS Visual که در برگزیده سال 2022 می باشد. به گونه ای انگلیسی را یاد می دهد که فرد در طول آموزش خستگی را احساس نمی کند و کلمات جدید را از طریق تصویرها فرا می گیرد.

تصویر محور بودن آموزش در این اپلیکیشن و قوی بودن حافظه بصری انسان و رابطه مستقیم این دو بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته. و آن را به بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سال 2022 تبدیل کرده است.

کلام آخر

با توجه به هوشمند شدن تلفن های همراه و تبدیل شدن آنها به عضوی جدا نشدنی از زندگی امروزه انسان ها، چه بسا بهتر است که بتوانیم ساعاتی در روز از آن در جهت پیشرفت نیز استفاده کنیم، همچنین یادگیری زبان انگلیسی نیز امروزه به یک نیاز اساسی تبدیل شده است.

که می توان با استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی که پیش تر معرفی شد.با توجه به معیارهایی که هر شخصی برای خود در نظر دارد. بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سال 2022 را انتخاب و شروع به یادگیری کند.