آموزش زبان انگلیسی – دوره مهارت های IELTS

دوره IELTS به شما کمک می‌کند در یکی از مهم‌ترین آزمون‌های زبان انگلیسی شرکت کنید و قبول شود. زبان انگلیسی یک زبان بین‌المللی است که یادگیری آن از ضروریات زندگی امروز محسوب می‌شود. اگر قصد ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی را داشته باشید یا قصد مهاجرت داشته باشید و یا بخواهید به سفر‌های خارجی بروید، این ضرورت برای شما دو چندان خواهد بود‌ و نیاز دارید این زبان را در بالاترین سطح ممکن یاد بگیرید.

آیلتس (IELTS) برگرفته (International English Language Testing System) به معنای سیستم جهانی ارزیابی زبان انگلیسی و از مهم‌ترین و معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی است که در دنیا برگزار می‌گردد. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج، شورای فرهنگی انگلستان و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.

توضیحاتی در مورد آزمون IELTS

بارم بندی این آزمون از ۰ تا ۹ است. نمره قبولی برای آزمون تعریف نشده اما  معمولا سطح ۵ نمره متوسط و ۶ به بالا خوب تلقی می‌شود. برای پذیرش در  بهترین و معروف‌ترین دانشگاه‌های دنیا مانند کمبریج، دانشگاه آکسفورد و دانشگاه هاروارد داشتن نمره آیلتس۷  به بالا لازم است.

آزمون زبان انگلیسی IELTS از ۴ بخش مهارتی شنیداری (listening)، توانایی خواندن (reading)، مهارت نوشتاری (writing) و مهارت گفتاری (speaking) تشکیل شده‌ است که در دوره IELTS تمامی مهارت‌ها تمرین می‌شود. این آزمون شامل دو نوع دانشگاهی و آموزش عمومی است که نوع اول برای ورود به دانشگاه‌هاست.

آیلتس معیاری برای سنجش سطح دانش زبان انگلیسی افرادی است که می‌خواهند در کشورهای انگلیسی زبان درس بخوانند، زندگی و کار کنند. این آزمون دارای بالاترین و معتبرترین استانداردهای بین‌المللی جهت سنجش سطح زبان انگلیسی داوطلبان است. داوطلبان این آزمون به تعداد زیادی از سوالات بسیار ساده تا بسیار سخت پاسخ می‌دهند. نمره هر یک از ۴ بخش این  آزمون بین صفر تا ۹ است و نمره کلی امتحان معدل نمره‌ی ۴بخش خواهد بود.

مراکز آموزشی مانند دانشگاه‌ها و کالج‌ها برای پذیرش دانشجو حداقل نمره‌ای را مشخص می‌کنند. همچنین برای اخذ اقامت بسیاری از کشور‌ها کسب حداقل نمره‌ای از این آزمون لازم است.  اکثر آن‌ها حداقل نمره کلی ۶.۵ را در نظر گرفته‌اند.

دوره IELTS در ماهان اینگلیش یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای کسب نمره مطلوب در این آزمون است. شما در این دوره نه تنها توانایی کسب نمره بالا در این آزمون را پیدا می‌کنید، بلکه می‌توانید دانش خود از زبان انگلیسی را به بالاترین سطح برسانید.

یادگیری در دوره IELTS برای موفقیت در این امتحان

در کشور ما موسسات زیادی دوره IELTS را برگزار می‌کنند که این دوره‌ها نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارا هستند. همچنین منابع متعددی برای مطالعه معرفی می‌شود که اکثر افراد زمان و هزینه کافی برای تهیه و مطالعه‌ی همه‌ی آن منابع را ندارند. شرکت در کلاس‌های حضوری مستلزم صرف وقت و هزینه‌ی زیادی است. استفاده از دوره IELTS مجازی ساده‌ترین راهکار است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی عموم مردم به اینترنت و تلفن‌های هوشمند، دوره IELTS ماهان اینگلیش  با استقبال زیادی روبرو شده و  مزایایی دارد که برخی از آن‌ها را  تشریح می کنیم:

امکانات دوره

در یادگیری هر مهارتی برای هر فردی، متد‌ها و کتب آموزشی نقش به سزایی را ایفا می‌کنند. در ماهان اینگلیش برای یادگیری سریع‌تر و عمیق‌تر زبان آموزان در دوره IELTS و دیگر سطوح، از امکاناتی چون تکنولوژی روز آموزشی، اساتید برتر و کتب استاندارد بهره گرفته می‌شود. در این قسمت به برخی از ویژگی‌های دوره‌های آموزشی ماهان اینگلیش اشاره می‌کنیم:

ارتباط با مشتری

سیستم ارتباط با مشتری

ماهان اینگلیش از سامانه ارتباط با مشتری استفاده می‌کند و پیشرفت شما در طول دوره تنها نیستید و به صورت مستمر رصد می شوید.

امکان استرداد وجه

امکان استرداد وجه تا ۷ روز

به منظور جلب اعتماد و رضایت زبان‌آموزان چنانچه تا ۷ روز پس از ثبت نام  به هر دلیلی انصراف دهند، وجه دریافتی آنها به طور کامل بازگشت داده خواهد شد.

محتوای جذاب آموزشی

محتوای جذاب

محتوای دوره ها کاملا جذاب و براساس هر مهارت به صورت کاملا اختصاصی پیاده سازی شده است. که باعث پیشرفت مهارت های شما خواهد شد.

دسترسی 24 ساعته

دسترسی۲۴ ساعته به محتوای درسی​

دسترسی شما به محتوای درسی آنلاین دوره محدودیت زمانی نداشته و در ۲۴ ساعت شبانه روز امکان استفاده از آموزش ها وجود دارد.

آموزش زبان انگلیسی با موبایل

دسترسی از طریق تلفن همراه

با ثبت ‌نام در این دوره ، شما می‌توانید از طریق تلفن همراه یا تبلت خود در هر مکان به محتوای دروس خود دسترسی داشته باشید.

جلسات مشاوره هفتگی با پشتیبان آموزشی

در  طول دوره امکان ارتباط  جهت مشاوره هفتگی زبان آموزان و اساتید و همیاران آموزشی وجود دارد تا پیشرفت شما رصد و انگیزه جهت ادامه مسیر را داشته باشید.

بالا