آموزش زبان انگلیسی – دوره Pre-Intermediate

دوره Pre-intermediate برای افرادی است که به سطح نسبتا خوبی از زبان رسیده‌اند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای یادگیری زبان انگلیسی اقدام کرده باشید، اما آن را در نیمه کار رها کنید و از ادامه یادگیری دلسرد شوید. به نظر شما علت این مشکل چه می‌تواند باشد؟ صرف نظر از دلایل شخصی و کم همتی این که چگونه آموزش می‌گیرید، نیز در روند ادامه یادگیری تا کامل شدن تأثیر بسیاری دارد. بسیاری از موسسات زبان صرفا با استفاده از امتحان و ارائه نمره قبولی زبان آموزان را وادار به مطالعه می‌کنند و در این میان خبری از ارائه محتوای جذاب و کاربردی در آموزش نیست. این موضوع باعث می‌شود که یادگیری زبان انگلیسی چیزی جز سختی و بی‌حوصلگی برای زبان آموزان نداشته باشد.

امکانات دوره

در یادگیری هر مهارتی برای هر فردی، متد‌ها و کتب آموزشی نقش به سزایی را ایفا می‌کنند. در ماهان اینگلیش برای یادگیری سریع‌تر و عمیق‌تر زبان آموزان در دوره Pre-intermediate و دیگر سطوح، از امکاناتی چون تکنولوژی روز آموزشی، اساتید برتر و کتب استاندارد بهره گرفته می‌شود. در این قسمت به برخی از ویژگی‌های دوره‌های آموزشی ماهان اینگلیش اشاره می‌کنیم:

ارتباط با مشتری

سیستم ارتباط با مشتری

ماهان اینگلیش از سامانه ارتباط با مشتری استفاده می‌کند و پیشرفت شما در طول دوره تنها نیستید و به صورت مستمر رصد می شوید.

امکان استرداد وجه

امکان استرداد وجه تا ۷ روز

به منظور جلب اعتماد و رضایت زبان‌آموزان چنانچه تا ۷ روز پس از ثبت نام  به هر دلیلی انصراف دهند، وجه دریافتی آنها به طور کامل بازگشت داده خواهد شد.

محتوای جذاب آموزشی

محتوای جذاب

محتوای دوره ها کاملا جذاب و براساس هر مهارت به صورت کاملا اختصاصی پیاده سازی شده است. که باعث پیشرفت مهارت های شما خواهد شد.

دسترسی 24 ساعته

دسترسی۲۴ ساعته به محتوای درسی​

دسترسی شما به محتوای درسی آنلاین دوره محدودیت زمانی نداشته و در ۲۴ ساعت شبانه روز امکان استفاده از آموزش ها وجود دارد.

آموزش زبان انگلیسی با موبایل

دسترسی از طریق تلفن همراه

با ثبت ‌نام در این دوره ، شما می‌توانید از طریق تلفن همراه یا تبلت خود در هر مکان به محتوای دروس خود دسترسی داشته باشید.

جلسات مشاوره هفتگی با پشتیبان آموزشی

در  طول دوره امکان ارتباط  جهت مشاوره هفتگی زبان آموزان و اساتید و همیاران آموزشی وجود دارد تا پیشرفت شما رصد و انگیزه جهت ادامه مسیر را داشته باشید.

دوره Pre-intermediate نیز مانند دوره‌های قبلی و دوره بعدی از سه مرحله تشکیل شده است. در این دوره شما می‌توانید در سطح بالاتری نسبت به قبل مکالمه انجام دهید. البته تمرکز آموزش‌ها علاوه بر مکالمه، روی سایر مهارت‌ها یعنی listening، reading و writing نیز هست. برای ارتقای این مهارت‌ها باید به خوبی گرامر و کلمات را بیاموزید و بر آن‌ها مسلط شوید. تسلط شما باعث ارتقای دانش زبان انگلیسی و عدم فراموشی می‌شود.

محتوای دوره Pre-intermediate از کیفیت بالایی برخوردار است و برای افرادی که در سطح نسبتا خوبی زبان را می‌دانند، مناسب می‌باشد. قرار نیست در آموزش زبان شما چیزهایی که می‌دانید را دوباره بیاموزید؛ بلکه در عین مرور مطالب سابق، اطلاعات جدیدی به دست خواهید آورد. اگر خودتان از سطح دانش زبان آگاه نیستید، ما به شما کمک می‌کنیم. تنها کافی است در آزمون تعیین سطح رایگان ماهان اینگلیش شرکت کنید. نتیجه این آزمون مشخص می‌کند که اطلاعات شما برای شرکت در دوره Pre-intermediate کافی است یا باید در دوره‌های قبلی یا بعدی شرکت نمایید.

بالا