آموزش زبان انگلیسی نصرت چیست؟

/ / آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی نصرت

آیا می خواهید در 90 روز زبان انگلیسی را یادبگیرید؟ آموزش زبان انگلیسی نصرت یکی از سریع ترین روش های یادگیری زبان انگلیسی در ایران است. پس باما همراه باشید!

همانطور که گفتیم; آموزش زبان انگلیسی به روش نصرت یکی از روش های سریع یادگیری زبان انگلیسی در 90 روز در ایران است که بسیار هم محبوب است.

این اموزش و روش  در موسسه بین المللی تندخوانی و زبان نصرت به وجود امده و توسط نشر نصرت هم منتشر شده است.

در این روش روی مهارت های گفتاری (speaking) و شنیداری (listening) تاکید بیشتری شده و به صورت شنیداری نیز در اختیار شما قرار می گیرد.

اگر هیچی از انگلیسی نمیدونید; اگر در مکالمه ضعیف هستید; اگر در تلفظ مشکل دارید و نمی توانید به صورت روان حرف بزنید; با تمرین و تکرار درس های این اموزش به راحتی در پایان دوره می توانید انگلیسی را به خوبی یادبگیرید و به صورت سلیس و روان و بدون مشکل انگلیسی حرف بزنید.

اگر به دنبال یک ازمون تعیین سطح رایگان هستید از ازمون تعیین سطح رایگان ما در سایت ماهان انگلیش استفاده کنید و خود را محک بزنید.

آموزش زبان انگلیسی  به روش نصرت چیست؟

روش اموزش زبان نصرت به صورت شنیداری است زیرا پیمزلر بر این باور بود که هنگام اموزش زبان انگلیسی; در ابتدا باید به صورت طبیعی و بدون نوشتن و کتاب باشد تا زبان اموز بتواند زبان انگلیسی را به درستی یاد بگیرد.

انسان هم از بچگی زبان مادریش را اول به صورت شنیداری می شنود و یاد می گیرد; برای همین است که موسسه نصرت این روش را به صورت شنیداری و مثل روش پیمزلر تهیه و تولید کرده است.

اما موسسه نصرت کتاب متن کامل دروس و کتابچه لغات کلیدی را هم برای یادگیری بهتر  ارائه کرده است.

در این روش شما به صدای گوینده بومی که دارد به زبان انگلیسی حرف میزند; به دقت گوش می دهید. به صورت درس به درس و با تکرار لغاتی که یاد می گیرید و می شنوید پیش می روید.

آموزش زبان انگلیسی نصرت طبق اصولی پیش می رود و زبان اموز هم باید طبق این قائده و اصول پیش برود.

یادگیری زبان انگلیسی به روش نصرت

در اینجا به چند اصول و قواعد این روش اشاره کرده ایم:

  • در هنگام یادگیری به هیچ وجهه بین دروس وقفه نندازید زیرا این حلقه یادگیری دچار گسستگی می شود.
  • در هیچ شرایطی حتی اگر درس های اول برایتان اسان بود; در طول روز بیشتر از یک درس را یادنگیرید.
  • هروقت که ان درس را به طور کامل یادگرفتید به سراغ درس بعدی بروید; تا وقتی که یک درس را به درستی یاد نگرفتید سراغ درس بعدی نروید.
  • هنگامی که ان گوینده بومی دارد درس می دهد و شما گوش می دهید; همراه او با صدای بلند تکرار کنید. مخصوصا هنگام یادگیری کلمات جدید.

در آموزش زبان انگلیسی نصرت; مدت زمان هر درس 30 دقیقه یا نیم ساعت است. اگر شما 10 درس را یادبگیرید تقریبا حدود 5 ساعت می شود.

کسانی که انگلیسی ان ها به قول معروف فول بود و از لحاظ گرامری خیلی قوی بودند و یا کسانی که سال ها در کشوری که زبانشان انگلیسی بود مثل امریکا یا انگلیس بودند; از این دوره نیز استفاده کردند و در پایان دوره بسیار راضی بودند; ان ها می گفتند که طلسم مکالمه را شکسته اند.

اموزش زبان انگلیسی به روش نصرت

نکات هنگام استفاده از آموزش زبان انگلیسی نصرت!

1. هر روز یک درس را کار کنید و تا زمانی که ان درس را به خوبی یاد نگرفته اید سراغ درس بعدی نروید. هر زمان دیدید که یک درس را به خوبی و کامل یاد گرفته اید و مشکلی ندارید و می توانید چیز هایی که از ان درس را یاد گرفته اید توی شرایط مشابه پیاده کنید; انگاه سراغ درس بعدی بروید.

حتی از روی حس کنجکاوی یا اینکه می خواهید ببینید مطالب درس بعدی چه هستند هم سراغ درس بعدی نروید.

2. هنگامی که خواننده بومی دارد درس را توضیح می دهد و لغات جدید را یاد می دهد; شما با دقت به صدای او گوش بدهید و بعد همراه او تکرار کنید; باصدای بلند! اصلا خجالت هم نکشید; درست یادگرفتن شما مهم تر از هر چیز دیگه ای است.

3. ان زمانی که نباید چیزی بگویید; با دقت به صدای ان گوینده گوش بدهید و سعی کنید تمام حواستان را روی ان صدا متمرکز کنید سپس ان جایی که باید تکرار کنید هم تکرار کنید; به حالت طوطی وار به اصطلاح.

اگر جایی از شما سوال پرسید قبل از اینکه خود گوینده پاسخ بدهد شما سریع پاسخ بدهید و بعد از اینکه گوینده جواب داد شما هم جواب بدهید و همراه او جواب را باز تکرار کنید تا قشنگ ان را یاد بگیرید و ملکه ذهنتان شود.

4. در ابتدای کار و در درس های اولیه; کلمات ساده بیشتر بوده و اموزش هم با زبان فارسی است اما کم کم هرچه جلوتر می روید; لغات سخت تر می شود و کلمات فارسی هم کمتر میشوند که در نهایت کلا حذف می شوند.

در کلاس زبان ها هم در ابتدای کار و لول و سطح های پایین تر هم اموزش به کمک زبان فارسی است اما هر چه بالاتر می روید زبان فارسی کمتر می شود و دیگر بیشتر تیچر ها و معلم های زبان انگلیسی با زبان انگلیسی صحبت می کنند و درس می دهند تا شما بتوانید روی زبان انگلیسی تسلط پیدا کنید.

گوش کردن به صدای گوینده بومی در اموزش زبان انگلیسی نصرت

آیا فرصت فکر کردن وجود دارد؟

اگر دوست داشتید می توانید فایل را stop یا pause کنید; روی سوال خوب فکر کنید و بعد ان را play کنید و جواب را بدهید. سعی کنید فایل را هم به عقب برنگردانید; یادتان باشد که هر درس برای یک روز است ولی می توانید درس یک روز را چندبار گوش دهید تا به طور کل بتوانید روی ان مسلط بشوید.

فرصت فکر کردن درآموزش زبان انگلیسی نصرت

آیا آموزش زبان انگلیسی نصرت برای ازمون های بین المللی مثل ازمون آیلتس مناسب هستند؟

جواب این سوال منفی است. اموزش زبان انگلیسی به روش نصرت برای این ازمون ها مناسب نیستند زیرا این ازمون ها نیاز به منابع جامع تر و بهتر و کامل تری دارند تا بتوانند روی هر چهار مهارت شما به خوبی کار کنند.

کسانی که به دنبال یادگیری زبان انگلیسی به صورت اولیه و ابتدایی هستند از این روش استفاده می کنند اما کسانی که زبان انگلیسی شان پیشرفته است و برای کار; زندگی و یا تحصیل می خواهند به خارج از کشور سفر کنند باید از روش های بالاتر استفاده کنند.

شما می توانید از دوره های انلاین زبان و کلاس مجازی زبان انگلیسی سایت ما استفاده کنید و سطح زبان تان را به لول های بالاتر منتقل کنید.

ازمون آیلتس_ ایا اموزش نصرت مناسب است؟

یکی از فرق های ازمون آیلتس و تافل _ ایا اموزش نصرت برای این ازمون ها مناسب و کافی است؟

آموزش زبان انگلیسی نصرت دقیقا چیست؟ آیا یک ابزار یادگیری است؟

خیر; یک ابزار برای یادگیری زبان انگلیسی نیست. این یک روش و یک متد است; یک روش خاص که جزو گروه سوم است و یک متد اموزشی است.

این متد بر اساس یک متد اصلی و علمی معروف  به نام ” سیستم تکرار با فواصل مشخص ” یا SRS است که بر اساس آستانه فراموشی مغز انسان کار می کند و شما در این متد درس هایی رادر فواصل زمانی مشخص یاد می گیرید و ان هارا هی تکرار می کنید. یعنی وقتی به یک مطلب میرسید که برایتان اشنا است یعنی وقت مرور ان فرارسیده.

پس این متد با این روش کار می کند و مطالب را تکرار می کند البته تکرار عادی نه; تکرار با فواصل مشخص و شما بخش هایی را که اسان تر هستند کمتر تکرار می کنید و خب این بدیهی است که بخش هایی را که سخت تر هستند باید بیشتر تکرار و مرور کنید.

در روش های دیگر یادگیری زبان انگلیسی شما زبان را با استفاده از کتاب ها; فلش کارت ها; دیکشنری; فایل های صوتی و ویدیو و سایر وسیله های دیگر یاد می گیرید که این متد زیاد شباهتی به این روش ها با این ابزار ندارد.

تکرار با فواصل مشخص در آموزش زبان انگلیسی نصرت

آیا آموزش زبان انگلیسی نصرت برای یادگیری زبان انگلیسی کافی است؟

شما در این اموزش کلمات و جملاتی را یاد می گیرید که بسیار رایج هستند و افراد متخصص ان هارا انتخاب کرده اند. سپس شما با یادگیری این جملات و لغات می توانید به راحتی از ان ها هنگام سفر; کار ; مهاجرت و یا سفر های گردشگری استفاده کنید و بسیار به شما کمک می کند.

حتی می توانید درباره موضوعات مختلف صحبت کنید مانند اب و هوا; خرید; بانک و اینترنت و سایر چیز های دیگر…!

برای مثال:

ایا می توانم اینجا بشینم؟ / ?can i sit here

من می خواهم کمی قهوه بخرم / i want to buy some coffe 

ما کجا می توانیم چای بخریم؟ / ?where can we buy tea

ایا امروز داری می روی؟ / ?are you going today

نه; امروز نه / No; not today

پس آموزش زبان انگلیسی نصرت ; اموزش سریع مکالمه انگلیسی در 90 روز یک اموزش خوبی است اما شما که می خواهید زبان انگلیسی را خیلی بهتر و کامل تر یاد بگیرید باید با روش های عادی نیز کار کنید.

شما می توانید در کنار اموزش به روش نصرت; با یک روش کامل و یک برنامه صحیح هم کار کنید تا یک اموزش کامل داشته باشید و زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. زیرا این روش بیشتر روی مکالمه شما کار می کند و روی تقویت کامل چهار مهارت زبان انگلیسی کار نمی کند.

این چهار مهارت شامل مهارت های شنیداری; گفتاری; نوشتاری و خواندن است.

اگر شما به صورت سازمانی به دنبال دوره های مجازی بسیار خوب و خاص هستید; پیشنهاد مارا از دست ندهید.

یادگیری زبان انگلیسی و تقویت چهار مهارت ان

حرف پایانی

پس اگر شما سطح انگلیسی خوبی دارید و به دنبال این هستید که مکالمه خود را تقویت کنید; می توانید از این اموزش زبان انگلیسی نصرت استفاده کنید. امیدواریم که این مطالب برای شما مفید بوده باشد.

آموزش زبان انگلیسی نصرت_ تقویت مکالمه