یادگیری زبان انگلیسی در خانه

/ / آموزش زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی در خانه

ایا دوست دارید که زبان انگلیسی را در خانه یادبگیرید؟ ایا شرایط سر کلاس حضوری رفتن را ندارید؟ با ما همراه باشید تا به شما نکات جذابی را راجب یادگیری زبان انگلیسی در خانه بگوییم تا استفاده کنید.

یادگیری زبان انگلیسی در خانه یک راه تقریبا اسان و جذاب است; به همراه یک سری نکات که ما به شما ان هارا می گوییم. امروزه کسانی هستند که به دلیل شرایطی که دارند نمی توانند سر کلاس بروند تا زبان انگلیسی را یاد بگیرند و یا وقتش را ندارند برای همین می توانند به راحتی زبان انگلیسی را در خانه یادبگیرند.

همچنین امروزه به دلیل ویروس کرونا خیلی ها برای جلوگیری از ابتلا شدن به این بیماری دوست ندارند که به کلاس زبان بروند و یا کلاس شان به صورت غیر حضوری است برای همین زبان انگلیسی را در خانه یاد می گیرند.

حالا برای اینکه زبان انگلیسی را در خانه یاد بگیریم چه باید بکنیم؟! ما در این مطلب به شما می گوییم که چگونه زبان انگلیسی را در خانه یاد بگیرید; پس مطلب مارا دنبال کنید.

برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه چکار باید انجام بدهیم؟

1.همه زندگی تان را پر از زبان انگلیسی کنید!

یکی از کارهایی که بسیار کمک می کند تا زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید این است که سعی کنید زبان انگلیسی را وارد همه کار ها و زندگی تان بکنید. چجوری؟!

خیلی راحت; مثلا لیست خریدتان را به انگلیسی بنویسید: میوه ها; سبزی ها; خوراکی ها و همه همه را به انگلیسی بنویسید تا با این کلمات اشنا بشوید.

روزنامه هایی که به زبان انگلیسی هستند را بخوانید; اخبار انگلیسی را نگاه کنید; به رادیوی انگلیسی گوش بدهید; شبکه های تلویزیونی را که به زبان انگلیسی هستند نگاه کنید و به زبان انگلیسی شروع به نوشتن بکنید. مثلا از خاطرات روزانه تان بنویسید; از کارهایی که انجام داده اید بنویسید و غیره…

شما با انجام همه این کار ها می توانید چهار مهارت زبان انگلیسی را در خودتان تقویت کنید و هم از این روش لذت ببرید.

پر کردن زندگی از زبان انگلیسی- فعالیت های روزانه

2.دوستان انگلیسی زبان را پیدا کنید و با ان ها دوست شوید!

شاید برایتان سوال پیش اید که چگونه دوست انگلیسی زبان پیدا کنم و با او دوست بشوم؟ این خیلی سوال سختی نیست. جوابش این است که شما به راحتی می توانید در شبکه های مجازی دوست انگلیسی زبان پیدا کنید و با او صحبت کنید تا کم کم چیزهایی را از او یادبگیرید.

یا می توانید به عنوان لیدر تور که برای مسافران و توریست های خارجی هستند; به توریست ها کمک کنید و همینطور در اثر ارتباط با ان ها با زبان انگلیسی بیشتر اشنا می شوید و این زبان را یاد می گیرید. مخصوصا از لحاظ شنیداری; هنگامی که ان ها با یکدیگر صحبت می کنند یا شما با ان ها صحبت می کنید.

با همه این راه ها حتی می توانید یک دوست هم کشور پیدا کنید. مثل یک دوست ایرانی که او به زبان انگلیسی تسلط داشته باشد. شما می توانید با کارکردن با او و با کمک یکدیگر سطح زبان انگلیسی خود را بالا ببرید.

مثلا از او بخواهید که با شما به زبان انگلیسی صحبت کند. اینگونه شماهم در این مکالمه یاد می گیرید و مکالمه خود را تقویت می کنید. این دوست یک راه کمکی بسیار خوب در یادگیری زبان انگلیسی در خانه است.

ایا می خواهی بدانی که در زبان انگلیسی در چه سطحی قرار گرفته ای؟ از ازمون رایگان تعیین سطح ما در سایت ماهان انگلیش استفاده کن و این فرصت را از دست نده.

 یادگیری زبان انگلیسی با دوستان انگلیسی زبان در خانه

3.در هنگام یادگیری زبان انگلیسی در خانه ” همراه ” فراموش نشود!

داشتن یک همراهی در همه کار ها و امور; در مسیر هدف ها و ارزوها یک انگیزه بسیار بزرگ و خوب است. مخصوصا اگر در مسیر یادگیری زبان انگلیسی باشد.

در این مسیر اگه شما به کلاس می روید که هیچی; خب چون اونجا دوست دارید و می توانید با همکلاسی هایتان دوست شوید و باهم در یک کلاس زبان انگلیسی را با مشارکت یکدیگر یاد بگیرید. معلم زبانی هم که با شماست; ایشونم یک همراه بسیار خوب است.

اما اگر این مسیر یادگیری زبان انگلیسی را در خانه طی می کنید; داشتن یک همراه را فراموش نکنید. این همراه می تواند مادر شما; دوست شما و یا همسر و یا خواهر و برادر شما باشد. شما با کمک یکدیگر می توانید باهم مکالمه انگلیسی داشته باشید; همدیگر را تصحیح کنید و کارهای این چنینی انجام بدهید تا باعث تقویت زبان انگلیسی یکدیگر شوید.

شما می توانید در دوره های انلاین و کلاس مجازی زبان انگلیسی ما شرکت کنید و با همراهی یک استاد و تیچر خوب در این مسیر حرفه ای باشید.

یادگیری زبان انگلیسی در خانه به همراه یک همراه مثل مادر

4.از منابع کامل و معتبر اموزش زبان انگلیسی استفاده کنید!

در مسیر یادگیری زبان انگلیسی در خانه شما به دلیل نداشتن منابع مقرر شده; ممکن است بخواهید از هر منابعی استفاده کنید. اما شما نباید از هر منابعی که اعتبار و صحت ندارند استفاده کنید و با ان ها جلو بروید. سعی کنید از منابعی استفاده کنید که این منابع اموزشی در بهترین سطح قرار گرفته باشند و و از نظر مراجع اموزشی مورد تایید باشند و معتبر هم باشند.

این منابع اموزشی می تواند شامل کتاب ها; مقاله ها; پادکست ها و فیلم های اموزشی باشند.

استفاده از منابع معتبر مثل کتاب ها و پادکست ها برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه

5.این مسیر را انلاین طی کنید!

در اینجا شبکه های مجازی به کمک شما می ایند. شبکه های مجازی کمک بسیار خوبی برای شما هستند تا زبان انگلیسی را در خانه یادبگیرید.

برای مثال بسیاری از پیج های یادگیری زبان انگلیسی هستند که نکات واقعا خوبی را به شما یاد می دهند. مثل لغات پرکاربرد; اصطلاحات و مکالمه های مهم. ان ها حتی برای شما ویدیو های اموزشی هم درست می کنند و دائما در حال گذاشتن استوری ها و پست های مفید هستند. ان ها می توانند یا تیچر های جوان باشند یا تیچر های کارکرده و باتجربه.

یکی دیگر از راه ها; تالار های گفتگویی هستند که مربوط به زبان انگلیسی هستند. شما می توانید در این تالارهای گفتگو شرکت کنید و فعالیت داشته باشید.

همچنین می توانید از سایت هایی که در این حیطه کار و فعالیت می کنند هم نهایت استفاده را ببرید.

یک نکته مهم که وجود دارد این است که شما سعی کنید هر چندوقت یکبار خود را ازمایش کنید و در ازمون های تعیین سطح رایگانی که وجود دارند شرکت کنید و ببینید که در چه سطحی قرار می گیرید; ایا پیشرفت داشته اید یا پسرفت؟!

در سایت ماهان انگلیش ما برای شما تمام این فعالیت هارا قرار دادیم. هم دوره های انلاین و کلاس مجازی داریم و هم ازمون تعیین سطح رایگان. پس ما با احترام از شما دعوت می کنیم که حتما به سایت ما سری بزنید و از خدمات ما استفاده کنید. حتی اگر به صورت سازمانی دنبال دوره ها هستید; سایت ما این بخش خاص را برای شما قرار داده است تا استفاده کنید; پس فرصت را از دست ندهید.

استفاده از تالار های گفتگو برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه

استفاده یک خانم ازشبکه های مجازی برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه

6.موسیقی های به زبان انگلیسی را برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه گوش کنید!

یکی از راه های یادگیری زبان انگلیسی در خانه گوش کردن به موسیقی ها و اهنگ های انگلیسی است. این راه کمک می کند به شما تا انگلیسی را یاد بگیرید و با کلمات و جملات و اصطلاحات اشنا بشوید. همچنین مهارت شنیداری تان را تقویت می کند.

اما در موسیقی به زبان انگلیسی; زیاد شما با زبان انگلیسی طبیعی روبه رو نیستید که شمرده و ارام صحبت کند و یک سرعت و لحن عادی داشته باشد. برای همین شما می توانید به رادیو و اخبار و پادکست های به زبان انگلیسی هم گوش کنید.

گوش کردن به موسیقی های انگلیسی برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه

7.برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه هدف داشته باشید!

ممکن است چون شما در شرایطی که در کلاس های زبان انگلیسی وجود دارد نیستید; گاهی وقتا احساس ناراحتی و خستگی بکنید. زیرا در کلاس ها به دلیل وجود همکلاسی ها و تفریح هایی که وجود دارد روحیه برای تلاش و یادگیری زبان انگلیسی بیشتر است.

اما اگر شما یک هدف داشته باشید برای یادگیری زبان انگلیسی; مانند یادگیری برای پیشرفت و موفقیت; سفر و تفریح; مهاجرت و زندگی; تحصیل در دانشگاه ها و یا کار و شغل; دیگر احساس ناراحتی و خستگی در بعضی مواقع نمی کنید و چون می دانید هدفی دارید; برایش تلاش می کنید و انگیزه خود را از دست نمیدهید.

داشتن هدف برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه- چرا زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟!

8.سعی کنید از یادگیری زبان انگلیسی در خانه لذت ببرید!

سعی کنید روحیه خود را از دست ندهید; این کار را به چشم یک کار سخت نگاه نکنید. سعی کنید زبان انگلیسی را که دارید در خانه یاد می گیرید را به تفریح تبدیل کنید و از ان لذت ببرید.

برای مثال به موسیقی های انگلیسی که دوست دارید گوش کنید و بلند بلند بخوانید. همانطور که گفتیم لیست های خریدتان را به انگلیسی بنویسید و از اینکار لذت ببرید. از کتاب های کمکی استفاده کنید که جذاب هستند. در خانه انگلیسی صحبت کنید و از اصطلاحات جالب و خنده دار زبان انگلیسی استفاده کنید و ان هارا به کار ببرید. با اعضای خانواده یا با کسایی که دوستشان دارید فیلم های به زبان انگلیسی را نگاه کنید. و غیره…

تماشای فیلم های انگلیسی با کسایی که دوستشون دارید.

یادگیری زبان انگلیسی در خانه همراه با بازی کردن و با کسی که دوستش دارید

سخن اخر

امیدواریم که از این مطلب نهایت استفاده را کرده باشید و برایتان مفید بوده باشد. ما سعی مان را کردیم تا برخی نکات را به شما بگوییم تا بتوانید انگلیسی را درخانه هم یادبگیرید و اصلا نگران نباشید که چجوری زبان انگلیسی را در خانه یادبگیرید.

هر چیزی با تلاش انسان به سر انجام میرسد و شدنی میشود; چه بسا اگر این تلاش با داشتن هدف و انگیزه باشد و شما بتوانید این تلاش را با لذت اغشته و ترکیب کنید و در نهایت با موفق شدن اینده ای درخشان را برای خودتان بسازید;ان شاالله!

 یادگیری زبان انگلیسی در خانه