آموزش زبان انگلیسی در کانادا

/ / آموزش زبان انگلیسی

اگر می‌خواهید زبان انگلیسی را در یک شهر جهانی و پر جنب و جوش بیاموزید ، اما همچنین می‌خواهید در محیطی امن ، سرسبز و دوستانه با دسترسی آسان به برخی از دیدنی‌ترین مناظر جهان تحصیل کنید. پس ما به شما آموزش زبان انگلیسی در کانادا را پیشنهاد می دهیم.

در کانادا تعداد زیادی از کالج‌ها و دانشکده‌ها قابلیت اراِئه دوره های. اموزشی زبان انگلیسی را در زمان های مختلف و برای دانشجویان و افراد عادی دارد.

تصویری از پرچم زیبای کشور کانادا و آموزش زبان انگلیسی در کانادا

درباره کشور کانادا

کشور کانادا از نظر مساحت دومین کشور بزرک دنیا است. و از اقیانوس اطلس در شرق تا اقیانوس ارام درغرب و از شمال تا اقیانوس اطلس ادامه دارد. این کشور دارای قومیت های متفاوت و مردمی با فرهنگ های بسیار گوتاگون است که این خود یکی از جذابیت های این کشور حساب می شود.

جمعیت این کشور 33 میلیون است که به خونگرمی معروف اند. و سالانه تعداد افراد زیادی در دوره های اموزش زبان زبان انگلیسی در که در کانادا توسط مدارس ، دانشگاه‌ها و موسسات مختلفی برگزار میشه شرکت می کنند. چون جدای از طبیعت زیبا و مبحث گردشگری می توانند. به راحتی زبان انگلیسی رو تا حد بسیار حرفه‌ای یاد بگیرن.

زبان های انگلیسی و فرانسوی هر دو زبان ملی و رسمی این کشور هستند.

شهرهای کانادا به طور مداوم در فهرست بزرگترین شهرهای جهان رتبه بالایی دارند. ونکوور، تورنتو، کلگری و اتاوا به دلیل عواملی مانند رشد اقتصادی ، کیفیت زندگی و مراقبت های بهداشتی به عنوان مقاصد برتر در نظر گرفته می شوند. تورنتو ، پرجمعیت ترین شهر کانادا ، همچنین یکی از متنوع ترین و پر جنب و جوش ترین شهرهای جهان است.

تصویری از شهر زیبای تورنتو در کشور کانادا

اتاوا ، پایتخت کانادا ، به‌خاطر مکان‌های تاریخی و بناهای دیدنی‌اش ، و کلگری به‌خاطر سنت. گاوچرانی‌اش و همچنین رشد اقتصادی‌اش که به شدت بر صنعت نفت متمرکز است ، مشهور شده است.

ایلتس و تافل ، آزمون های زبان بین المللی و معتبری هستند که بیشتر دانشگاه‌های انگلیسی زبان ، دانشجویان خود را موظف می کنن که در یکی از این آزمون‌ها شرکت کرده و نمره قابل قبولی از ان به دست بیارن. هر دوی این ازمون ها روشی مناسب برای نشان دادن سطح دانش زبانی شما به موسسات دانشگاهی و هم فرصت های شغلی محسوب می شوند.

ازمون بین المللی ایلتس

حتما بخوانید : آیلتس چیست | همه چیز در مورد آزمون آیلتس

آموزش زبان انگلیسی در کانادا

فراگیری زبان انگلیسی در کانادا این امکان رو به شما.  میده که تعداد زیادی از متن های زبان انگلیسی رو در یکی از دوره‌های فشرده در کانادا که گاهی اوقات یادگیری انها دو ماه طول می کشد ، به راحتی یاد بگیرید. هم دوره های فشرده و هم دوره های عمومی به شما کمک می کند تا دانش مورد نیاز خود را برای سفر یا کار داشته باشید و بتوانید بر مهارت های نوشتن ، گوش دادن ، و صحبت کردن خود تمرکز کنید.

پیشنهاد ما استفاده از دوره های اموزش زبان انگلیسی ماهان انگلیش است

دوره های ELI

پسری با عینک و در حال نوشتن روی دفتر خود و امادگی برای ELi

 

دوره های اموزش زبان در کالج های کانادا به ELI معروف هستند که دارا ی 8 سطح است. از سطح 1 تا 7 ، هفت هفته طول می کشد. و فقط سطح 8 این دوره به تنهایی 7 تا 14 هفته طول می کشد. تاریخ تشکیل این دوره اموزشی 6 بار در سال و در ماه های زیر است.

  • ژانویه (January)
  • مارس (March)
  • می­ (May)
  • ژوئیه (July)
  • سپتامبر (September)
  • نوامبر (November)

این دوره های فشرده گاهی فقط به مدت 2 ماه طول می کشند. و هم دوره های فشرده و هم دوره های عمومی زبان انگلیسی به شما کمک می کنند تا دانش کافی برای سفر و یا کار را به دست بیاورید.

در کالج ها و موسسات دانشگاهی کانادا ، انواع مختلفی از دوره های زبان انگلیسی تشکیل می شود. مدت زمان برگذاری این دوره ها بین 1 هفته تا 2 سال به صورت متغییر می باشد.

دوره هایی که بر گزار می شوند به صورت زیر است.

  • دوره های عمومی زبان انگلیسی
  • دوره‌های آمادگی آزمون کمبریج
  • آمادگی برای آزمون IELTS و TOEFL
  • دوره‌های پایه دانشگاه و حرفه ای
  • دوره‌های تجارت پلاتین و عمومی انگلیسی برای مدیران و کارفرمایان
  • عمومی انگلیسی به علاوه انگلیسی برای دوره‌های گردشگری
  • برنامه‌های کسب و کار انگلیسی
  • دوره‌های پزشکی انگلیسی برای پزشکان پزشکی، پرستاران و متخصصین بهداشت
  • دوره‌های تعطیلات تابستانی برای بزرگسالان و کودکان

دوره عمومی اموزش زبان انگلیسی در کانادا برای همه سنین

حتما امتحان کنید : ازمون تعیین سطح رایگان ماهان انگلیش

پر طرفدار ترین دوره هایی که برای یاد گیری زبان انگلیسی تشکیل می شوند ، دوره های عمومی و دوره های کوتاه مدت و فشرده است. این دوره ها در کالج ها ، دانشگاه ها ، و دیگر مراکز اموزشی کانادا برگزار می شوند.

شرایط گذراندن دوره های زبان انگلیسی در کانادا

انتخاب کردن بین مدرسه های زبان ،  دانشگاه ها و یا موسسه های اموزش زبان در کانادا کار دشواری به نظر می رسد. افرادی که قصد دارند در دوره های زبان کمتر از 6 ماه شرکت کنند ،  گرفتن کارت ویزای دانشجویی برای انها نیاز نیست. و فقط با دریافت ویزای توریستی این کشور می توانند در این دوره ها شرکت بکنند. و در صورتی که مدت دوره انها بیشتر از 6 ماه باشد باید ویزای دانشجویی در یافت کنند.

پس یک مسئله مهم قبل از امدن به کانادا این است که حتما نوع ویزای مناسب رو بسته به مدت اقامتتون داشته باشید.

دختری در حال اجازه گرفتن سر کلاس اموزش زبان انگلیسی

کلاس ها معمولا به این شکل است ، با در نظر گرفتن شرایط دانشجویان ، به شکلی طراحی شده است که دامنه لغات دانشجویان را گسترش دهد و دانشجویان مهارت های گرامری لازم را در طول کلاس ها یاد بگیرند.

ارائه دوره های تمام وقت و پاره وقت در طول چند ماه و حتی یک سال هم یکی دیگ از مزیت های این دوره ها است.

یکی از بهترین کار ها هنگام آموزش زبان انگلیسی در کانادا این است که بهتر است که از تجربه های دیگران استفاده کنید. نکاتی مثل اینکه کدام زبان واقعا در کانادا مورد نیاز شما است. اما چون مدارس در کانادا از استاندارد های بین المللی پیروی  می کند با خیال راحت می توانید از مدارس کانادا انتخاب کنید.

برنامه های تابستانی معمولا در ماه های ژوئن تا اوت برای همه سنین تشکیل می شود این برنامه ها باعث می شود تا زبان اموزان دانش زبانی و فرهنگی خود را تقویت کنند و پیشرفت بیشتری داشته باشند.

مدارس زبان انگلیسی در کانادا

مدرسه ای زیبا در کشور کانادا

  • مدرسه زبان در تورنتو – کانادا
  • مدرسه زبان در کالگری – شهر مدرن با درخواستی جذاب
  • مدرسه زبان در مونترال – کلان شهر دو زبانه
  • مدرسه زبان در ونکوور – هالیوود شمالی
  • مدرسه زبان در ویکتوریا – قدیمی ترین شهر کانادا
  • مدرسه زبان در اتاوا – پایتخت کانادا

هزینه دوره‌های یادگیری زبان انگلیسی در کانادا

 

و در نهایت به بحث مهم هزینه ها می رسیم ، و بررسی هزینه شرکت در دوره های اموزش زبان انگلیسی در کانادا.

در شهر ها و مناطق مختلف کانادا ، مبلغ ها نسبت به خدمات و مرکز های ارائه دهنده بسیار متغیر است. و ما برای این بررسی ، میانگین مبلغ های مورد استفاده را در نظر گرفتیم. که احتمالا در این سال ها دچار تغییر شده باشد.

دوره های مختلفی برای یاد گیری زبان انگلیسی در کانادا وجود دارد. دوره هایی که به صورت فشرده هستند ، مبلغی بین 5/900 تا 6/000 (دلار کانادا) هزینه دارند. که این هزینه بدون در نظر گرفتن هزینه رفت و امد است.

هزینه های حمل و نقل عمومی در کانادا زیاد است پس به همین دلیل سعی کنید که مدارس و یا مراکز اموزش زبان انگلیسی را نزدیک به محل سکونت خودتان بگیرید.

دو اتوبوس پشت سر هم در سیستم حمل و نقل کانادا

برخی از موسسات اموزشی در کانادا ، دوره های اموزش زبان را به صورت ویژه ای برگزار می کنند.

به این صورت است که برای افراد بین المللی که تازه به این کشور امده اند ، مکان هایی را در نظر می گیرند ، که مشکل اقامت افراد را کاملا حل می کند. و مبلغی که برای شرکت و گذراندن این دوره ها باید پرداخت کنید چیزی معادل 300 تا 350 (دلار کانادا) به ازای هر هفته خواهد بود.

هزینه ثبت نام در مدارس و موسسات اموزشی زبان انگلیسی برای 12 هفته

  • تورنتو: ۳۵۱۵ دلار کانادا
  • شهر کبک: ۳۵۷۰ دلار کانادا
  • ونکوور: ۴۰۸۳ دلار کانادا
  • کلگری: ۳۴۴۶ دلار کانادا

تمامی این هزینه ها بدون در نظر گرفتن هزینه های اسکان و خورد و خوراک افراد است. (ممکن است در این زمانی که شما این مطلب را می خوانید با توجه به نوسانات ارز مبالغ تغییر کرده باشد).

نحوه در خواست دوره آموزش زبان انگلیسی در کانادا

مرحله اول: تحقیق در مورد برنامه ها ESL در کانادا و انتخاب بهترین برنامه ها ، کانادا انتخاب های بسیار متنوعی برای زبان اموزان بین المللی ارائه می دهد. پس نباید برای پیدا کردن برنامه مناسب مشکلی داشته باشید.

مرحله دوم: الزامات پذیرش را چندین بار بررسی کنید ، مانند حد اقل نمره و حد اقل سن و غیره.

مرحله سوم: بدانید که چه موقع و کجا در خواست دهید. زیرا برخی از موسسات ESL برنامه و زمان های خاصی برای پذیرش دانجویان بین الملل دارند و از انجا که ظرفیت این دوره ها اغلب محدود می باشد پس بهتر است که در اسرع وقت در خواست داده شود.

مرحله چهار: هزینه های در خواست خود و سایر هزینه های خود را بپردازید.

مرحله پنجم: زمانی که نامه پذیرش خود را از یک دوره ESL کانادایی دریافت کردید ، می توانید برای ویزای دانشجویی و یا ویزای تحصیلی خود در خواست دهید.

سخن پایانی

سفر کردن به کانادا قطعا می تونه یک تجربه پر ماجرا و بسیار شگفت انگیز باشد و خاطره های بسیاری برای شما بسازد ، از این خاطره بهترین استفاده رو ببرید و سفر خودتان را با تسلط  به زبان انگلیسی به پایان برسانید.

در صورت داشتن هرگونه سوال و یا برای گرفتن مشاوره می توانید با ما تماس بگیرید 02171053670.