آموزش زبان انگلیسی در خواب چیست؟

/ / آموزش زبان انگلیسی

.ایا تا به حال رویای آموزش زبان انگلیسی در خواب را داشته اید؟ یاد گیری زبان انگلیسی در خواب ممکن است غیر ممکن به نظر برسد.  اما اگر چند کار ساده را انجام بدهید ، می‌توانید یک روتین شبانه ایجاد کنید. که به شما در حفط همه واژه های جدید ، گرامر و مهارت های گفتاری کمک می کند.

آموزش زبان انگلیسی در خواب پسری در خواب روی کتاب ها و جزوه ها  

بررسی زبان شناسی درباره آموزش زبان انگلیسی در خواب

مردی در خواب روی کاناپه در حال گوش دادن به زبان انگلیسی

یکی از تلاش ها برای ارتقای سطح زبان اموزان ، یادگیری زبان انگلیسی در خواب است. این کار با پخش کردن مطالب صوتی و اموزشی انجام می شود . تحقیق ها و پژوهش های بسیاری در این رابطه برای پذیرش یا رد این موضوع انجام شده است. بسیار جالب می شود که اگر انسان بتواند در خواب انگلیسی یاد بگیرد. اگر که این امکان وجود داشته باشد ، که انسان بتواند در خواب انگلیسی یاد بگیرد ، پس یاد گیری زبان بسیار ساده تر از چیزی می شود که الان وجود دارد البته پژوهش هایی که در باره یادگیری زبان در خواب وجود دارد تنها برای یادگیری زبان نبوده است ، بلکه موارد دیگری هم شمال می شود.

حقیقت ماجرا چیست؟ ایا واقعا آموزش زبان انگلیسی در خواب امکان دارد؟

پژوهش های بسیاری در این رابطه انجام شده است. خیلی ها این موضوع را به صورت جدی رد کرده اند ، و برخی هم از این پژوهش ها ، این موضوعات را تایید کرده اند.

حقیقت این است که هنگامی که شخص خواب است یعنی زمانی که بدون هشیاری است ، دانشمندان الکترود هایی به مغز چندین آزمایش شونده وصل کردند ، تا زمانی که انها هشیار نیستند ، این توانایی را به انها بدهد که مطالب صوتی را بتواند پخش کند. همانطور که قابل پیش بینی بود ، ازمایش شونذگان هنگامی که خواب بودند هیچ چیر یاد نگرفتند.

اما در ازمایش های دیگری ثابت شده که خوابیدن درست پس از اینکه چیزی اموزش دیده اید باعث این میشود که ان مطالب را بسیار راحت تر به خاطر بسپارید. در ادامه چندین روش را به شما پیشنهاد می دهیم که قبل و بعد از خواب به شما در یاد گیری زبان انگلیسی کمک کند.

 

20 کلمه انگلیسی در روز یاد بگیرید

پسرس در حال یادداشت کردن کلمه های انگلیسی

این روش بسیار خوب برای یادگیری زبان  است ، سعی کنید هر روز 20 کلمه جدید را یاد بگیرید. اگر هر شب انها را تمرین کنید ، و تمام شب بخوابید ، و هر روز صبح که بیدار شدید فقط پنج تا از آن کلمات را به خاطر بسپارید ، می توانید بگویید که در خواب انگلیسی یاد گرفته اید.  پنج کلمه جدید. این یک نتیجه فوق العاده برای هر زبان آموزی است. مرور  مجدد همه 20 کلمه به شما کمک می کند تا بیشتر و سریع انها را به خاطر بسپارید. واقعا این یک روش ساده برای یاد گیری زبان است.

همانطور که گفتیم می توان یادگیری لغات جدید انگلیسی و تسلط به انها را می توان در زمان ها مشخص شده ، قبل و بعد از خواب بهبود بخشید.  و راه های زیادی هم برای یادگیری انها وجود دارد مثل استفاده از اپلیکیشن های موبایل. اما حتما به این نکته توجه داشته باشید که بعد از بیدار شدن از خواب این کار ها را انجام دهید تا مطالبی که یاد گرفته اید در حافظه شما تثبیت شود.

پیشنهاد ما استفاده از اپلیکیشن اموزش زبان ماهان انگلیش است.

قبل از خواب مدیتیشن کنید

دختری زیبا در حال مدیتیشن و امادگی قبل از خواب

 

آغاز یک روز عالی از یک شب قبل شروع می شود. مدیتیشن یک تکنیک ساده است که می توان از آن برای تغییر زندگی استفاده کرد . یکی از مزایای متعدد مدیتیشن ، توانایی آن در کمک به شما در بی نظمی است.  ذهن و تمرکز خود را. قبل از اینکه آماده وارد کردن اطلاعات در مغز خود شوید ، خالی کنید. اگر می خواهید در هنگام خواب انگلیسی یاد بگیرید ، ابتدا باید ذهن خودتان را آماده کنید. یک جلسه مدیتیشن عالی به شما احساس آرامش و در عین حال تمرکز می‌دهد . پس از ان شما در شرایط عالی برای یادگیری چیزهای جدید یا یادآوری چیزهای مهمی هستید که ممکن است در اوایل روز یاد گرفته باشید. مدیتیشن ذهن شما را برای مرحله بعدی در فرآیند یادگیری زبان انگلیسی در خواب آماده می کند.

قبل از خواب کتاب بخوانید یا گوش کنید

دختری زیبا در تخت خواب خود و در حال مطالعه کتاب قبل از خواب

در تمامی تحقیقاتی که در مورد یاد گیری زبان در  خواب  انجام شده است ، در مورد تاثیر مثبت در مورد گوش دادن در هنگام خواب مطالب زیادی گفته شده است. اما منظور دقیق ما از یاد گیری قبل و بعد از خواب درک کردن محتوا است اما به روشی دیگر. اگر هر صبح و هر شب به مدت 30 دقیقه مطالعه داشته باشید ، بسته به سرعت مطالعه شما می تواند 30 تا 40 صفحه در روز شود. این کار نه تنها باعث می شود که مهارت های خواندن شما تقویت شود ، بلکه باعث می شود که شما در تلفظ هم پیشرفت داشته باشید. و اگر هم شما از کتاب های صوتی استفاده کنید باعث می شود که مهارت شنیداری شما تقویت شود.

در هنگام خواب گوش کنید

دختری زیبا با هدفون روی گوش و در حال گوش دادن به انگلیسی در حال خواب

 

آخرین گام برای پایان دادن به روال شبانه خود این است که در حین شروع به خواب به زبان انگلیسی گوش بدهید. در حالت ایده آل ، بعد از مدیتیشن و خواندن چند صفحه از یک کتاب به زبان انگلیسی ، کمی احساس خواب آلودگی می کنید. و برای خواب آماده می شوید. اگر قصد دارید زود از خواب بیدار شوید، بهتر است تا ساعت 10 شب به رختخواب بروید. تا بتوانید حدود ساعت 6 صبح از خواب بیدار شوید ، سرحال و آماده برای انجام یک روز دیگر.

همانطور که بالاخره روز خود را به پایان می رسانید ، وقت آن است که ، گوشی خود را بگذارید. و شروع به گوش دادن به انگلیسی کنید. راز این بخش این است. هر چه بیشتر ذهن خود را در معرض انگلیسی قرار دهید (حتی در زمان خواب) ، تشخیص تلفظ کلمات مختلف و حفظ واژگان جدید هنگام بیدار شدن برای شما آسان تر خواهد بود.

می‌توانید به آهنگ‌های آرامش‌بخش مورد علاقه‌تان گوش دهید که به شما کمک می‌کند بخوابید ، یا حتی می‌توانید به یک ویدیوی  مخصوص یادگیری زبان انگلیسی  در هنگام خواب طراحی شده است گوش دهید. آنها از صداهای آرام در پس زمینه استفاده می کنند ، و کلمات یا مکالمات مختلف به زبان انگلیسی پخش می شود تا به شما کمک کند سریع بخوابید.

برای آموزش زبان انگلیسی در خواب حتما بنویس و تمرین کن

فردی در حال نوشتن و تمرین کردن انگلیسی روی دفتر خود

 

 

همینطور که باید ساخت واژگان و خواندن یا شنیدن انها تمرین بشود ، نوشتن نیز یک مهارت کلیدی است. که همه آنها را به هم پیوند می دهد. و از آنجایی که  صحبت کردن با زبان اگلیسی با فردی دیگر کار دشواری است ، نوشتن رد هر شب و صبح تکنیکی است که نه تنها به شما این امکان را می‌دهد که از واژگانی که به صورت روزانه یاد می‌گیرید استفاده کنید ، بلکه می توانید به خواننده‌ای که در حال نوشتن مطلب برایش هستید نیز مورد خطاب قرار دهید. اگر که شما قبل از خوابتان بنویسید این کلمات بعد خواب برای شما ثبت می شوند. پس از این روش هم برای یاد گیری انگلیسی در خواب می توان استفاده کرد.

هدف اصلی ما از این کار این است که نوشتار شما بهتر به نظر برسد. اما انتخاب اینکه در چه موردی باید بنویسید با شما است. می توانید که یک موضوع و یا حتی یک کلمه را انتخاب کرده و در مورد ان بنویسید. همچنین می توانید در مورد یک موضوع در چندین شب مختلف بنویسید. و لازم نیست که حتما هر شب روی یک موضوع خاص تمرکز کنید. با انجام دادن هر شب این تمرین با گذشت زمان مهارت writing شما بهبود پیدا می کند. و در نهایت این راهکار به شما کمک می کند تا به تمام جنبه های ارتباطی خود با دیگران به زبان انگلیسی ، که هدف نهایی شما است دست پیدا کنید.

مسئله اصلی در رابطه با خواب نیست

در حالی که جهان هوز در تلاش است تا افسانه ی یادگیری زبان انگلیسی در خواب را از بین ببرد.  شواهد محکمی مبنی بر ناکارآمدی آن به دست آور. این بدان معنا نیست که شما باید سفر یادگیری زبان انگلیسی خودتان را  مختل کنید. اگر از تکنیک‌های گفته شده در این مقاله پیروی کنید ، هنوز هم می‌توانید کارهای زیادی برای یادگیری و بهبود انگلیسی خود در خواب در مدت بسیار کوتاهی انجام دهید.

در نتیجه ، مسئله اصلی واقعا در مورد خوابیدن و یادگیری زبان انگلیسی در خواب نیست ، بلکه آنچه که قبل و بعد از خواب یاد می‌گیرید  مهم است. کاری که می‌توانید انجام دهید این است  که از زمان خود بهترین استفاده را داشته باشید ، مطمئن شوید که برنامه خواب شما با یادگیری زبان شما هماهنگ است ، این بهترین کاری است که شما می‌توانید انجام دهید تا زبان انگلیسی خود را حتی در حالی که روی بالش نرم خود به خواب رفته‌اید به سطحی بالا برسانید.

 

حتما بخوانید : آموزش زبان انگلیسی آنلاین

سخن پایانی

امیدواریم که خواندن این مطالب به شما کمک کرده باشد ، حتما یادتان باشد که نکته کلیدی این است که تمامی کار هایی که در بالا گفته شد را هم قبل و هم بعد از خواب ادامه دهید تا به نتیجه مد نظرتان برسید.

 

در صورت داشتن هرگونه سوال و یا برای گرفتن مشاوره می توانید با ما تماس بگیرید 02171053670.