آموزش زبان انگلیسی از پایه

/ / آموزش زبان انگلیسی
آموزش و یادگیری زبان انگلیسی از دور

آموزش زبان انگلیسی از پایه برای بسیاری از افرادی که تا کنون هیچ کلاس آموزش زبانی را تجربه نکرده اند و شناخت زیادی از زبان انگلیسی ندارند مناسب است تا بتوانند زبان انگلیسی را از پایه شروع به یادگیری کنند.

آموزش زبان امروزه در خانواده ها و بین افراد به یک دغدغه و نیاز تبدیل شده است زیرا زبان انگلیسی را زبان واحد در دنیا می دانند، به همین منظور برای تعامل با دنیا نیاز است تا این آن را یاد بگیریم.

شروع آموزش زبان انگلیسی از پایه

  • هدف

در روش آموزش زبان انگلیسی از پایه نیز مانند روش های دیگر برای شروع نیاز است تا ایتدا بدانیم هدفمان از یادگیری زبان از پایه چیست و برای چه می خواهیم زبان بیاموزیم؟

اگر بتوانیم برای این سوال جوابی محکم و قاطع بیابیم آنگاه هدف ود را بصورت روشن و واضح مشخص کرده ایم و به سراغ مرحله بعد می رویم.

  • برنامه ریزی

داشتن برنامه ریزی برای مطالعه صحیح و منظم مطالب برای آموزش زبان انگلیسی از پایه یک امر ضروری است. گاهی برخی از افراد در زمان های مختلف شروع به یادگیری زبان انگلیسی می کنند و بعد از مدت کوتاهی آن را از نیمه رها می کنند.

حتی در این شرایط نیز قدرت برنامه منظم و برنامه زیری داشتن را نمی شود دست کم گرفت، زیرا شخصی که از پایه شروع به یادگیری زبان می کند در سطح پایینی است و نیاز به نظم دارد تا از آموزش زبان و یادگیری دور نشود و به این فضا عادت کند تا دوباره آن را ترک نکند.

  • تمرکز بر چهار مهارت اصلی

برخی از افراد گمان می کنند با قوی کردن کردن یکی از مهارت ها و رها کردن سه مهارت دیگر می توانند بسیار در یادگیری و آموزش زبان انگلیسی از پایه موفق عمل کنند.

اما با توجه به تاکید بسیاری از اساتید تمرکز اصلی بر چهار مهارت اصلی باشد که هر کدام از 4 مهارت اصلی بخصوص برای کسی که با آموزش زبان انگلیسی از پایه شروع به یادگیری می کند تمرکز ویژه ای را می طلبد.

شروع آموزش زبان انگلیسی از پایه

آموزش زبان انگلیسی از پایه با روش های متفاوت

در صورتی که قصد دارید تا از پایه آموزش را شروع کنید، روش های متفاوتی را در ادامه بررسی خواهیم کرد که فرآیند یادگیری شما را بهبود دهد.

استفاده از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

با استفاده از این مقاله که بصورت کامل آن را در ماهان اینگلیش بررسی کرده و در آن اپلیکیشن های مختلفی را معرفی کرده ایم تا بتوانید به راحتی توسط گوشی و ابزار هوشمندی که در اختیار دارید آموزش زبان انگلیسی از پایه را شروع کنید.

کتاب انگلیسی، موزیک، ویدئو، پادکست و . . .

یکی دیگر از روش هایی برای آموزش زبان انگلیسی از پایه که بسیاری از افراد نیز به آن اشاره کرده اند خواندن کتاب های انگلیسی، فیلم های زبان اصلی و پادکست است. که می تواند ما را با حجم زیادی از کلمات آشنا کند و در عین حال مهارت های اصلی ما را نیز تقویت کند.

ممکن است این کار در ابتدا کمی اعتماد به نفس ما را بگیرد اما به مرور موجب پیشرفت ما در یادگیری زبان انگلیسی می شود.

تمرین تلفظ و نوشتن

تلفظ: گاهی برای تقویت مهارت های اصلی خود در مسیر آموزش زبان انگلیسی از پایه می توانیم از خودمان هم کمک بگیریم.

بعنوان مثال برای پیدا کردن ایرادات تلفظ خود بهتر است با صدای بلند متنی را بخوانیم و صدای خود را ضبط کنیم و در مرحله ی بعد به آن گوش دهیم که می توان دید تا حدود زیادی ایرادات خود را می توانیم پیدا کنیم.

نوشتن: برای تمرین مهارت نوشتن که بسیار جالب و پیچیده می باشد نیاز به تمرین و تکرار است که می توان چندی از کارهایی که برای تقویت این مهارت انجام داد را به موارد زیر اشاره کرد:

  • یادداشت های روزانه را به انگلیسی بنویسید
  • با افرادی که با شما در حال یادگیری زبان هستند ایمیل انگلیسی بفرستید
  • مجلات انگلیسی را بخوانید و مقالات آن را به انگلیسی بازنویسی کنید

یادگیری زبان انگلیسی با کتاب

آموزش زبان انگلیسی از پایه و طول دوره

مدت یادگیری افراد در تمام آموزش ها از جمله آموزش زبان انگلیسی از پایه متفات است . هر کسی با توجه به مقدار زمانی که در روز برای یادگیری و مطالعه زبان انگلیسی می گذارد به تبع در مدت طول دوره نیز موثر است.

پس این را فراموش نکنید که این سوال به عوامل متعددی بستگی دارد که در مقالات بعدی مفصل به آن خواهیم پرداخت.

کلام آخر

یادتان باشد اهدافتان مهمترین انگیزه شما برای یادگیری زبان انگلیسی هستند پس اگر لحظه ای احساس کردید هدفتان کمرنگ شده است و سریعا به دنبال دلیل آن بگردید زیرا بعد از آن ممکن است انگیزه تان نیز کمرنگ شود.

این نکته را فراموش نکنید تمام کسانی که در حال حاضر سطح بالایی از زبان رادارند و به راحتی به زبان انگلیسی صحبت می کنند تمام آنها روزی آموزش زبان انگلیسی از پایه را شروع کرده اند.

اگر نیاز به مشاوره دارید همکاران ما در ماهان اینگلیش آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند: 02171053670